za pośrednictwem telefonu: +22 521 31 99 lub na numer infolinii 22 588 18 43, prowadzonej przez Agenta Transferowego;
za pośrednictwem formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej www.skarbiec.pl;
w siedzibie Towarzystwa lub Agenta Transferowego;
za pośrednictwem podmiotów prowadzących dystrybucję jednostek uczestnictwa lub certyfikatów inwestycyjnych Funduszy;
listownie, na adres siedziby Towarzystwa lub Agenta Transferowego;
za pośrednictwem Elektronicznego Formularza Reklamacji dostępnego poniżej.
Odpowiedzi na reklamacje udzielane są w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania przez Towarzystwo lub Agenta Transferowego. W przypadku reklamacji szczególnie skomplikowanych lub wymagających uzyskania dodatkowych informacji od podmiotów trzecich, termin rozpatrzenia reklamacji zostaje wydłużony do 60 dni kalendarzowych liczonych od daty wpływu reklamacji do Towarzystwa lub Agenta Transferowego. W takim przypadku Towarzystwo informuje Inwestora/Uczestnika o przedłużeniu terminu rozpatrzenia reklamacji. Towarzystwo przekazuje odpowiedź na reklamację w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji na adres korespondencyjny Inwestora/Uczestnika. Odpowiedź może zostać dostarczona pocztą elektroniczną wyłącznie na wniosek Inwestora/Uczestnika z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy reklamacja zawiera dane dotyczące rejestru lub transakcji i/lub dane osobowe Inwestora/Uczestnika inne niż imię i nazwisko, adres e-mail, adres korespondencyjny, odpowiedź na reklamację przekazywana jest Inwestorowi wyłącznie za pośrednictwem poczty, listem poleconym na adres korespondencyjny Inwestora/Uczestnika.
Reklamacje mogą być składane w szczególności:
Odpowiedzi na reklamacje udzielane są w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania przez Towarzystwo lub Agenta Transferowego. W przypadku reklamacji szczególnie skomplikowanych lub wymagających uzyskania dodatkowych informacji od podmiotów trzecich, termin rozpatrzenia reklamacji zostaje wydłużony do 60 dni kalendarzowych liczonych od daty wpływu reklamacji do Towarzystwa lub Agenta Transferowego. W takim przypadku Towarzystwo informuje Inwestora/Uczestnika o przedłużeniu terminu rozpatrzenia reklamacji. Towarzystwo przekazuje odpowiedź na reklamację w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji na adres korespondencyjny Inwestora/Uczestnika. Odpowiedź może zostać dostarczona pocztą elektroniczną wyłącznie na wniosek Inwestora/Uczestnika z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy reklamacja zawiera dane dotyczące rejestru lub transakcji i/lub dane osobowe Inwestora/Uczestnika inne niż imię i nazwisko, adres e-mail, adres korespondencyjny, odpowiedź na reklamację przekazywana jest Inwestorowi wyłącznie za pośrednictwem poczty, listem poleconym na adres korespondencyjny Inwestora/Uczestnika.
Dokumenty do pobrania