Informacja dla Klientów związanych z Biurem Maklerskim Pekao

02.04.2024

Informacja w zakresie zamiany dystrybutora dla Klientów współpracujących z Biurem Maklerskim Pekao S.A.

Szanowni Państwo,
Skarbiec TFI S.A. (dalej także jako: „Towarzystwo”) inwestuje aktywa swoich Klientów od ponad 26 lat. Obecnie zarządzamy aktywami o wartości ponad 6 miliardów złotych, mamy ponad 105 tysięcy aktywnych Klientów, a od 2000 roku zdobyliśmy ponad 50 nagród i wyróżnień. Oferta Towarzystwa uwzględnia fundusze dostosowane do różnych potrzeb inwestorów zarówno pod względem oczekiwanej stopy zwrotu, jak i poziomu ryzyka inwestycyjnego. Każdego dnia staramy się również podnosić jakość świadczonych przez nas usług w zmieniającym się środowisku usług finansowych.

W trosce o Państwa inwestycje uprzejmie informujemy, iż z dniem 30 września 2024 roku rozwiązaniu ulega Umowa dotycząca dystrybucji jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Skarbiec TFI S.A. zawarta pomiędzy Biurem Maklerskim Pekao S.A. a Skarbiec TFI S.A.

Rozwiązanie powyższej Umowy nie ma jednak żadnego wpływu na Państwa inwestycje w fundusze inwestycyjne zarządzane przez Skarbiec TFI S.A., zmienia się jedynie możliwość obsługi tych funduszy w Biurze Maklerskim Pekao S.A.

W celu minimalizacji  efektów tej zmiany i zapewnienia Państwu pełnej płynności obsługi, proponujemy trzy sposoby inwestowania i obsługi funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Skarbiec TFI S.A:

  1. Inwestycje za pomocą serwisu internetowego STI24.
  2. Wyboru nowego Punktu Obsługi Klienta.
  3. Kontakt z dedykowanym Opiekunem Skarbiec TFI.

Inwestycje za pomocą serwisu internetowego Skarbiec STI24.

Posiadamy serwis internetowy dający możliwość pełnego wglądu oraz obsługi możliwości składania wszelkich dyspozycji. Zachęcamy do  zarejestrowania się  i korzystania z oferty Skarbiec TFI S.A. za  pośrednictwem portalu https://sti24.skarbiec.pl/client/login.

STI24 to portal transakcyjny Skarbiec TFI S.A., który umożliwia dokonywanie transakcji na naszych funduszach 24 godziny na dobę. Zarówno samo utworzenie konta jak i wszystkie czynności transakcyjne można wykonywać całkowicie online, bez wychodzenia z domu i udziału np. kuriera. Ponadto na STI24. nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.

Wybór nowego Punktu Obsługi Klienta.

Zlecenia i dyspozycje dotyczące funduszy Skarbiec TFI, które dotychczas składali Państwo w Biurze Maklerskim Pekao S.A., będą mogli Państwo nadal składać w Punktach Obsługi Klienta u innych naszych Partnerów.
Aby dokonać wyboru nowego Punktu Obsługi Klienta (tj. dystrybutora) zalecamy wejście na naszą stronę internetową https://www.skarbiec.pl/punkty-obslugi-klienta/ w zakładkę Punkty Obsługi Klienta  i wybranie najbardziej dogodnego dla Państwa Punktu. Państwa zlecenia mogą być składane w dowolnym Punkcie Obsługi Klienta (POK) na terenie całego kraju, chcielibyśmy jednak zwrócić uwagę, że każdy z Dystrybutorów posiada indywidualne procedury.

Kontakt z dedykowanym opiekunem ze Skarbiec TFI.

Serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem Skarbiec TFI:

  • Andrzej Biskupski, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej tel. 695 333 999,
  • Maciej Jankowski, Dyrektor Zespołu Klienta Prestiżowego tel. 665 940 011,
  • Mariusz Dębski, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej tel. 665 850 324,
  • Marcin Marchewka, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej tel. 723 992 956,
  • Przemysław Jaworski, Dyrektor Zespołu Produktów Emerytalnych tel. 665 940 097,
  • Mirosław Tarczoń, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej tel. 697 900 967,
  • Krzysztof Głombik, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej tel. 665 940 096,
  • Marcin Mirka, Dyrektor Departamentu Dystrybucji tel. 664 145 511.

Zachęcamy również do kontaktu mailowego IQM@skarbiec.pl.

Back to top
Dziękujemy za wypełnienie formularza Nasz agent wkrótce się z Tobą skontaktuje. Zamknij