Informacja dla Klientów związanych z Biurem Maklerskim Pekao
02.04.2024
Informacja w zakresie zamiany dystrybutora dla Klientów współpracujących z Biurem Maklerskim Pekao S.A.
Szanowni Państwo, Skarbiec TFI S.A. (dalej także jako: „Towarzystwo”) inwestuje aktywa swoich Klientów od ponad 26 lat. Obecnie zarządzamy aktywami o wartości ponad 6 miliardów złotych, mamy ponad 105 tysięcy aktywnych Klientów, a od 2000 roku zdobyliśmy ponad 50 nagród i wyróżnień. Oferta Towarzystwa uwzględnia fundusze dostosowane do różnych potrzeb inwestorów zarówno pod względem oczekiwanej stopy zwrotu, jak i poziomu ryzyka inwestycyjnego. Każdego dnia staramy się również podnosić jakość świadczonych przez nas usług w zmieniającym się środowisku usług finansowych.
W trosce o Państwa inwestycje uprzejmie informujemy, iż z dniem 30 września 2024 roku rozwiązaniu ulega Umowa dotycząca dystrybucji jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Skarbiec TFI S.A. zawarta pomiędzy Biurem Maklerskim Pekao S.A. a Skarbiec TFI S.A.
Rozwiązanie powyższej Umowy nie ma jednak żadnego wpływu na Państwa inwestycje w fundusze inwestycyjne zarządzane przez Skarbiec TFI S.A., zmienia się jedynie możliwość obsługi tych funduszy w Biurze Maklerskim Pekao S.A.
W celu minimalizacji efektów tej zmiany i zapewnienia Państwu pełnej płynności obsługi, proponujemy trzy sposoby inwestowania i obsługi funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Skarbiec TFI S.A:
Inwestycje za pomocą serwisu internetowego STI24.
Wyboru nowego Punktu Obsługi Klienta.
Kontakt z dedykowanym Opiekunem Skarbiec TFI.
Inwestycje za pomocą serwisu internetowego Skarbiec STI24.
Posiadamy serwis internetowy dający możliwość pełnego wglądu oraz obsługi możliwości składania wszelkich dyspozycji. Zachęcamy do zarejestrowania się i korzystania z oferty Skarbiec TFI S.A. za pośrednictwem portalu https://sti24.skarbiec.pl/client/login.
STI24 to portal transakcyjny Skarbiec TFI S.A., który umożliwia dokonywanie transakcji na naszych funduszach 24 godziny na dobę. Zarówno samo utworzenie konta jak i wszystkie czynności transakcyjne można wykonywać całkowicie online, bez wychodzenia z domu i udziału np. kuriera. Ponadto na STI24. nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.
Wybór nowego Punktu Obsługi Klienta.
Zlecenia i dyspozycje dotyczące funduszy Skarbiec TFI, które dotychczas składali Państwo w Biurze Maklerskim Pekao S.A., będą mogli Państwo nadal składać w Punktach Obsługi Klienta u innych naszych Partnerów. Aby dokonać wyboru nowego Punktu Obsługi Klienta (tj. dystrybutora) zalecamy wejście na naszą stronę internetową https://www.skarbiec.pl/punkty-obslugi-klienta/ w zakładkę Punkty Obsługi Klienta i wybranie najbardziej dogodnego dla Państwa Punktu. Państwa zlecenia mogą być składane w dowolnym Punkcie Obsługi Klienta (POK) na terenie całego kraju, chcielibyśmy jednak zwrócić uwagę, że każdy z Dystrybutorów posiada indywidualne procedury.
Kontakt z dedykowanym opiekunem ze Skarbiec TFI.
Serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem Skarbiec TFI:
Andrzej Biskupski, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej tel. 695 333 999,
Maciej Jankowski, Dyrektor Zespołu Klienta Prestiżowego tel. 665 940 011,
Mariusz Dębski, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej tel. 665 850 324,
Marcin Marchewka, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej tel. 723 992 956,
Przemysław Jaworski, Dyrektor Zespołu Produktów Emerytalnych tel. 665 940 097,
Mirosław Tarczoń, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej tel. 697 900 967,
Krzysztof Głombik, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej tel. 665 940 096,
Marcin Mirka, Dyrektor Departamentu Dystrybucji tel. 664 145 511.
Informacja dla Klientów związanych z Biurem Maklerskim Pekao
Informacja w zakresie zamiany dystrybutora dla Klientów współpracujących z Biurem Maklerskim Pekao S.A.
Szanowni Państwo,
Skarbiec TFI S.A. (dalej także jako: „Towarzystwo”) inwestuje aktywa swoich Klientów od ponad 26 lat. Obecnie zarządzamy aktywami o wartości ponad 6 miliardów złotych, mamy ponad 105 tysięcy aktywnych Klientów, a od 2000 roku zdobyliśmy ponad 50 nagród i wyróżnień. Oferta Towarzystwa uwzględnia fundusze dostosowane do różnych potrzeb inwestorów zarówno pod względem oczekiwanej stopy zwrotu, jak i poziomu ryzyka inwestycyjnego. Każdego dnia staramy się również podnosić jakość świadczonych przez nas usług w zmieniającym się środowisku usług finansowych.
W trosce o Państwa inwestycje uprzejmie informujemy, iż z dniem 30 września 2024 roku rozwiązaniu ulega Umowa dotycząca dystrybucji jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Skarbiec TFI S.A. zawarta pomiędzy Biurem Maklerskim Pekao S.A. a Skarbiec TFI S.A.
Rozwiązanie powyższej Umowy nie ma jednak żadnego wpływu na Państwa inwestycje w fundusze inwestycyjne zarządzane przez Skarbiec TFI S.A., zmienia się jedynie możliwość obsługi tych funduszy w Biurze Maklerskim Pekao S.A.
W celu minimalizacji efektów tej zmiany i zapewnienia Państwu pełnej płynności obsługi, proponujemy trzy sposoby inwestowania i obsługi funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez Skarbiec TFI S.A:
Inwestycje za pomocą serwisu internetowego Skarbiec STI24.
Posiadamy serwis internetowy dający możliwość pełnego wglądu oraz obsługi możliwości składania wszelkich dyspozycji. Zachęcamy do zarejestrowania się i korzystania z oferty Skarbiec TFI S.A. za pośrednictwem portalu https://sti24.skarbiec.pl/client/login.
STI24 to portal transakcyjny Skarbiec TFI S.A., który umożliwia dokonywanie transakcji na naszych funduszach 24 godziny na dobę. Zarówno samo utworzenie konta jak i wszystkie czynności transakcyjne można wykonywać całkowicie online, bez wychodzenia z domu i udziału np. kuriera. Ponadto na STI24. nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat.
Wybór nowego Punktu Obsługi Klienta.
Zlecenia i dyspozycje dotyczące funduszy Skarbiec TFI, które dotychczas składali Państwo w Biurze Maklerskim Pekao S.A., będą mogli Państwo nadal składać w Punktach Obsługi Klienta u innych naszych Partnerów.
Aby dokonać wyboru nowego Punktu Obsługi Klienta (tj. dystrybutora) zalecamy wejście na naszą stronę internetową https://www.skarbiec.pl/punkty-obslugi-klienta/ w zakładkę Punkty Obsługi Klienta i wybranie najbardziej dogodnego dla Państwa Punktu. Państwa zlecenia mogą być składane w dowolnym Punkcie Obsługi Klienta (POK) na terenie całego kraju, chcielibyśmy jednak zwrócić uwagę, że każdy z Dystrybutorów posiada indywidualne procedury.
Kontakt z dedykowanym opiekunem ze Skarbiec TFI.
Serdecznie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem Skarbiec TFI:
Zachęcamy również do kontaktu mailowego IQM@skarbiec.pl.