×

Jak wykorzystujemy pliki cookie?

Niezbędne pliki cookie są wykorzystywane w celu prawidłowego funkcjonowania strony. Strona korzysta również z analitycznych plików cookie, które wykorzystywane są w celu ulepszania funkcjonowania strony i informacji o sposobie korzystania ze strony. W celu uzyskania więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookie, zapoznaj się z naszą Polityką cookie.

Deklaracja dostępności

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.skarbiec.pl

Skarbiec TFI S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do https://www.skarbiec.pl/zarzadzanie-aktywami/ .

  • Data publikacji na stronie internetowej: 30.06.2025.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 30.06.2025.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niespełnione wymagania

  • Na stronie korzystamy z platform zewnętrznych: YouTube, X, Facebook, LinedIn, Instagram, serwisów transakcyjnych od naszego Agenta Transferowego (ProService Finteco), serwisu do obsługi dokumentów zawierających kluczowe informacje dla klientów (Analizy Online) oraz wtyczek niezależnych dostawców. Wszelkiego rodzaju odtwarzacze multimedialne usługodawców zewnętrznych, treści osadzone oraz powiązany z nimi czat mogą być nieraz opisane w różnych językach (zazwyczaj angielskim).

Powody braku spełniania wymagań

  • Nie mamy wpływu na ich działanie (treści osadzone firm trzecich).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dyrektor Departamentu Dystrybucji – Wilhelm Mikołajczyk, adres e-mail: dostepnosc@skarbiec.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 22 588 18 43.

Dostępność produktów i usług

  • dostosowanie strony internetowej (aplikacji mobilnej) do zasad dostępności poprzez

zastosowanie wtyczki o dostępności zwierające udogodnienia w postaci:

  • maski do czytania
    • wysokiego kontrastu,
    • powiększenia czcionki
    • zwiększenia wysokości linii
    • zwiększenia odstępów między literami
    • zwiększenia czytelności czcionki
    • możliwości wyrównywania treści w prawo, do środka i w lewo
    • możliwości ukrywania obrazów
    • zaznaczenia linków
    • zastosowania lupy tekstowej
    • wyróżnienia tytułów
  • udogodnienia w podpisywaniu umów – osoby niewidome czy niedowidzące lub osoby, które nie potrafią czytać mają możliwość samodzielnego podpisania umowy z Skarbiec TFI S.A. w obecności dwóch pracowników placówki oraz dodatkowo świadka – osoby zaufanej Klientowi (na wyraźne jego życzenie). W takich przypadkach możliwe jest odczytanie umowy przez pracownika placówki, a także w przypadku obsługi Klienta, który nie pisze, złożenie przez Klienta podpisu za pomocą odcisku palca (obok złożonego przez Klienta odcisku palca pracownik wpisze imię i nazwiska Konsumenta, złoży swój podpis, przystawi pieczątkę i dopisze informacje o przyjęciu dyspozycji);
  • dostarczanie dokumentów w dowolnym formacie – zgodnie z wnioskiem złożonym przez Konsumenta, m.in.

– możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego – po złożeniu stosownego wniosku;

– możliwość otrzymania stosownych dokumentów w formie wydruku w alfabecie Braille’a’ – po złożeniu stosownego wniosku.

Dostępność architektoniczna

adres: al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa

W placówce Skarbiec TFI S.A.:

  • zapewniamy, aby obsługa odbywała się w oddzielnym pokoju;
  • dbamy o to, aby nasza komunikacja była jasna, zrozumiała i przyjazna,
  • nasi pracownicy znają zasady obsługi klientów ze szczególnymi potrzebami, w tym
    z niepełnosprawnościami.

Obsługa skarg związanych z dostępnością

Konsument ma prawo złożenia do Skarbiec TFI S.A. skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt lub usługę stosownie do przepisów ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności.

Skarga może być złożona:

  1. w formie pisemnej:
  2. osobiście w Skarbiec TFI S.A.;
  3. przesyłką pocztową na adres: Skarbiec TFI S.A., al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa albo wysłana na adres do doręczeń elektronicznych – AE:PL-65825-74377-JGVRD-24;
    1. ustnie:
      1. telefonicznie na numer Infolinii: +48 22 588 18 43;
      1. osobiście w Skarbiec TFI S.A.

3)  na adres poczty elektronicznej Skarbiec TFI S.A.: dostepnosc@skarbiec.com.pl.

Skarga zawiera: (i) imię i nazwisko konsumenta; (ii) adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu z konsumentem; (iii) wskazanie produktu albo usługi, których dotyczy skarga; (iv) wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania przez podmiot gospodarczy – skargę, która nie zawiera ww. informacji pozostawia się bez rozpatrzenia. Skarga może zawierać wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez produkt albo usługę.

Back to top
Dziękujemy za wypełnienie formularza Nasz agent wkrótce się z Tobą skontaktuje. Zamknij