Deklaracja dostępności

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej www.skarbiec.pl

Skarbiec TFI S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do usługi www.skarbiec.pl.

  • Data publikacji na stronie internetowej: 30.06.2025.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 24.07.2025.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niespełnione wymagania

  • Na stronie korzystamy z platform zewnętrznych: YouTube, X, Facebook, LinedIn, Instagram, serwisów transakcyjnych od naszego Agenta Transferowego (ProService Finteco), serwisu do obsługi dokumentów zawierających kluczowe informacje dla klientów (Analizy Online) oraz wtyczek niezależnych dostawców. Wszelkiego rodzaju odtwarzacze multimedialne usługodawców zewnętrznych, treści osadzone oraz powiązany z nimi czat mogą być nieraz opisane w różnych językach (zazwyczaj angielskim).

Powody braku spełniania wymagań

  • Nie mamy wpływu na ich działanie (treści osadzone firm trzecich).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dyrektor Departamentu Dystrybucji – Wilhelm Mikołajczyk, adres e-mail: dostepnosc@skarbiec.com.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 22 588 18 43.

Dostępność produktów i usług

  • dostosowanie strony internetowej do zasad dostępności poprzez

zastosowanie wtyczki o dostępności zwierające udogodnienia w postaci:

  • maski do czytania
    • wysokiego kontrastu,
    • powiększenia czcionki
    • zwiększenia wysokości linii
    • zwiększenia odstępów między literami
    • zwiększenia czytelności czcionki
    • możliwości wyrównywania treści w prawo, do środka i w lewo
    • możliwości ukrywania obrazów
    • zaznaczenia linków
    • zastosowania lupy tekstowej
    • wyróżnienia tytułów
  • udogodnienia w podpisywaniu umów – osoby niewidome czy niedowidzące lub osoby, które nie potrafią czytać mają możliwość samodzielnego podpisania umowy z Skarbiec TFI S.A. w obecności dwóch pracowników placówki oraz dodatkowo świadka – osoby zaufanej Klientowi (na wyraźne jego życzenie). W takich przypadkach możliwe jest odczytanie umowy przez pracownika placówki, a także w przypadku obsługi Klienta, który nie pisze, złożenie przez Klienta podpisu za pomocą odcisku palca (obok złożonego przez Klienta odcisku palca pracownik wpisze imię i nazwiska Konsumenta, złoży swój podpis, przystawi pieczątkę i dopisze informacje o przyjęciu dyspozycji);
  • dostarczanie dokumentów w dowolnym formacie – zgodnie z wnioskiem złożonym przez Konsumenta, m.in.

– możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego – po złożeniu stosownego wniosku;

– możliwość otrzymania stosownych dokumentów w formie wydruku w alfabecie Braille’a’ – po złożeniu stosownego wniosku.

Dostępność architektoniczna

adres: al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa

W placówce Skarbiec TFI S.A.:

  • zapewniamy, aby obsługa odbywała się w oddzielnym pokoju;
  • dbamy o to, aby nasza komunikacja była jasna, zrozumiała i przyjazna,
  • nasi pracownicy znają zasady obsługi klientów ze szczególnymi potrzebami, w tym
    z niepełnosprawnościami.

Miejsca parkingowe:

  • Miejsca dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się bezpośrednio przy wejściu do wind w atrium. Z miejsc parkingowych zapewniony bezpośrednio dostęp do ciągu pieszo-jezdnego.
  • Długość miejsca przeznaczonego dla osób z niepełnosprawnością 600 cm przy parkowaniu równoległym i 500 cm w innych przypadkach. Szerokość miejsca przeznaczonego dla osób z niepełnosprawnością  360 cm.
  • Miejsca są oznaczone czytelnymi znakami poziomymi z symbolem osoby z niepełnosprawnością.

Dostępność budynku:

  • Do wejścia głównego (od strony południowej) można dostać się z poziomu terenu. Dojście do wejścia północnego od strony ul. Filtrowej jest możliwe z poziomu terenu.
  • Przed przejściem dla pieszych przez jezdnie  zastosowane dotykowe oznaczenia ostrzegawcze  dla osób z niepełnosprawnością wzroku.
  • Osoby poruszające się na wózku inwalidzkim mogą poruszać się tymi samymi drogami.
  • Nawierzchnia stosowana na ciągach pieszych jest antypoślizgowa.
  • Na wszystkie kondygnacje można dostać się za pomocą windy lub schodów.
  • Zapewniona wolna przestrzeń umożliwiającą samodzielne otwieranie drzwi.
  • Wysokość przestrzeni komunikacyjnej wewnątrz budynku nie jest mniejsza niż 210 cm.
  • Oświetlenie twarzy pracowników recepcji równomierne i rozproszone, nie powodujące powstawania nieregularnych cieni.

Schody w budynku:

  • Wysokość stopni nie przekracza 17,5 cm.
  • Głębokość stopni wynosi 26-30 cm, a w przypadku schodów zewnętrznych 35 cm.
  • Biegi klatek ewakuacyjnych mają szerokość 120 cm.
  • W holu głównym znajdują się schody o szerokości około 330 cm, prowadzące na antresolę.
  • Liczba stopni w pojedynczym biegu nie przekracza 17.
  • Spoczniki mają 150 cm.
  • Ciągłość poręczy na spocznikach zapewniona, co ułatwia osobom z niepełnosprawnością wzroku określenie kierunku przebiegu schodów.
  • Poręcze mają przekrój okrągły o średnicy 4,5 cm.

Dźwigi osobowe (windy):

  • Dwie windy w atrium: 140 x 145 cm.
  • Osiem wind w pionach komunikacyjnych, po dwie w każdym pionie: 140 x 140 cm.
  • Cztery windy pożarowe, po jednej w każdym pionie: 110 x 210 cm.
  • Przyciski wystają ponad panel uławiając obsługę, windy wyposażone są w sygnały dźwiękowe.

Bramki kontroli dostępu:

  • Drzwi rozwierane, brak progów wejściowych.
  • Zapewniona przestrzeń manewrowa przy drzwiach, w szczególności przy wejściach do obiektu oraz w innych istotnych miejscach, pozwalająca na samodzielne i swobodne otwarcie skrzydła drzwi.

Pies asystujący:

  • Osoby z psem asystującym lub psem przewodnikiem, posiadające odpowiednie dokumenty potwierdzające status psa, mogą swobodnie poruszać się na terenie obiektu.
  • Skarbiec TFI S.A. zapewnia wodę dla zwierzaka.

Toalety dla osób z niepełnosprawnością:

  • Na piętrach, w tym w placówce Skarbiec TFI S.A. toalety są na przestrzeni najmu.
  • Ogólnodostępne toalety, w tym toalety dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się na parterze i antresoli.
  • Drzwi dostępowe do toalety dla osób z niepełnosprawnością: Parter: 90 cm, Piętro, przy pionie A: 90 cm, Piętro przy pionie B: 90 cm. Zapewniona wolna przestrzeń o szerokości 100 cm na parterze oraz 110 cm na piętrach.
  • Muszla ustępowa przeznaczona dla osób z niepełnosprawnością. Długość: 70 cm. Oś muszli położona 45 cm od ściany znajdującej się z boku. Wyposażona w poręcze.
  • Umywalka zainstalowana w taki sposób, aby jej górna krawędź znajdywała się na wysokości 75 cm, przy zachowaniu odpowiedniej przestrzeni.
  • Automatycznie uruchamiane oświetlenie.
  • System wzywania pomocy.

Obsługa skarg związanych z dostępnością

Konsument ma prawo złożenia do Skarbiec TFI S.A. skargi na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt lub usługę stosownie do przepisów ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu niezgodności.

Skarga może być złożona:

  1. w formie pisemnej:
  2. osobiście w Skarbiec TFI S.A.;
  3. przesyłką pocztową na adres: Skarbiec TFI S.A., al. Armii Ludowej 26, 00-609 Warszawa albo wysłana na adres do doręczeń elektronicznych – AE:PL-65825-74377-JGVRD-24;
    1. ustnie:
      1. telefonicznie na numer Infolinii: +48 22 588 18 43;
      1. osobiście w Skarbiec TFI S.A.

3)  na adres poczty elektronicznej Skarbiec TFI S.A.: dostepnosc@skarbiec.com.pl.

Skarga zawiera: (i) imię i nazwisko konsumenta; (ii) adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu z konsumentem; (iii) wskazanie produktu albo usługi, których dotyczy skarga; (iv) wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt albo usługa, wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania przez podmiot gospodarczy – skargę, która nie zawiera ww. informacji pozostawia się bez rozpatrzenia. Skarga może zawierać wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia spełniania wymagania dostępności przez produkt albo usługę.

Back to top
Dziękujemy za wypełnienie formularza Nasz agent wkrótce się z Tobą skontaktuje. Zamknij